Remember Me - Kapitel 37

Jag öppnade dörren bakom mig och vi gick in tillsammans. Jag möttes av mamma som kom springandes och gav mig världens största bamsekram. Och sedan kom pappa, även han kramade mig och pussade mig lätt på pannan. Jag berättade lite om hur resan varit och vad som hände i Sverige och lite sådant, sedan gick jag och Logan upp på mitt rum. Han satte sig på min säng medan jag packade upp mina väskor. Jag som fortfarande hade på mig långbyxor och tjocktröja kände att det började bli lite småvarmt, så jag bestämde mig för att byta om.

- Jag ska bara byta kläder, det börjar bli varmt. Sa jag och gick in i min klädkammare och stängde dörren efter mig.

Jag började dra av mig mina byxor och tröja så jag nu endast stod i underkläder, plötsligt såg jag hur dörrhandtaget drogs ner dörren öppnades..



Och in kom Logan som stannade förstenat kollandes på mig.

- Vad gör du?! Sa jag chockerat och höll min tröja framför min halvnakna kropp.
- Oj shit, förlåt. Jag skulle knackat först..

Jag stod blickstilla och väntade på att han skulle gå, men han stod fortfarande kvar och kollade på mig.

- Men ska du gå eller? Sa jag rätt otrevligt.
- Okej okej, förlåt då!!

Logan vände sig sakta om och sedan gick han ut från klädkammaren och stängde dörren efter sig. Jag fortsatte nu att byta om till lite luftigare kläder. Idag fick det bli ett par brun/gråa shorts, en blommig magtröja, rosa ballerinaskor och armband i rosa och guld.

Jag öppnade dörren och gick sedan ut till Logan som satt snällt på min säng och väntade. Jag log snabbt till honom för att visa att jag inte var sur. Och sedan tog jag hans hand och drog upp honom ur sängen. Vi sprang snabbt ut ur mitt rum och ut till hallen.

- Oj vänta! Sa jag och sedan sprang jag in till köket för att hämta min kamera.
- Vad ska du ha kameran till? Frågade Logan när jag kom tillbaka.
- Vad brukar man ha en kamera till? Sa jag och blinkade till honom.

Vi båda började skratta och sedan gick vi ut på gatan. Efter att vi gått i ungefär en kvart var vi framme vid stranden och alla kioskar. Då började jag fota, dock ville inte Logan vara med på en enda bild, han höll bara för sitt ansikte. Så rolig var han.

- Vad är det med dig? Du brukar ju alltid vilja vara med på bild!
- Jag har mina dagar.. Sa Logan och log flörtigt till mig. Precis som han brukar. - Jag tycker vi går ner till stranden! Tillade han.

Han tog min hand i sin och sedan gick vi hand i hand ner till stranden. När vi gått ett tag stannade jag upp och tittade på Logan.

- Vad är det? Frågade Logan snabbt.
- Varför blir du alltid helt konstig när Taylor är i närheten ..

Logan vart tyst och tittade djupt in i mina ögon. Sedan började han;
- Jag ser hur han tittar på dig.
- Hur tittar han då?
- Precis som jag ..

Jag kunde inte låta bli att le för mig själv när han sa så. Men jag ville ändå ha allt bekräftat så jag frågade;
- Hur tittar du på mig?
- Alltså, nä .. Men släpp det ..

Jaha, vadå släpp det? Tänkte jag, men sa inget mer efteråt. Vi började snabbt röra på oss och gick längre och längre ner för stranden. När vi kommit så pass långt att vi inte orkade gå mer, satte vi oss ner och kollade ut mot vattnet. Det hade redan börjat skymma och solnedgången var så vacker.
Medan vi satt där tog Logan min hand och flätade in den i sin och sedan tog han ett djupt andetag.

- Leah ..
- Mh?

Han vart tyst igen och tog ännu ett djupt andetag.

- Vill du typ .. Bli min flickvän?

Amagad! Vad tror ni Leah svarar?!
Kommentera allt vad ni har nuuu! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

OMGOMGOMGOMG!! HON MÅSTE SÄGA JAAA! JAG DÖÖÖR. LEAH <3 LOGAN DET ÄR SÅ DET SKA VARA! HON MÅSTE BOJKOTTA TAYLOR VAFAN!

2011-03-06 @ 12:28:36
Postat av: Anna

Neeeeeeeeeeej. Nu är du ju helt ute och cyklar! Var inte den här bloggen om Taylor Lautner? Inte om den där attans Logan som kommer och förstör hela tiden. Hon ska säga nejnejnej. Inte ja! Då blir ju allt helt fel!!!!!!!!!



Annars så är den blogg STENBRA! LOVE IT.

2011-03-06 @ 12:30:25
Postat av: Anonym

SÄG JA! MERMERMERMERMERMER

2011-03-06 @ 12:30:38
Postat av: Anonym

OMGOMGOMG MERMERMERMERMER HON MÅSTE SÄGA JA

2011-03-06 @ 12:30:51
Postat av: Anonym

Åh detta inlägg var asfint, men lite kort kanske? Haha. Aja, hon ska säga nej tycker jag, fast egentligen om hon säger ja då blir det mer drama haha. MER!!!!

2011-03-06 @ 12:35:06
Postat av: josefine

awwww.. fan vad gulligt :') hon måste typ säga ja! typ kyssa honom eller skriva i sanden "yes" som ett svar eller nåt! meeeeeeeeeeeer!!!!!

2011-03-06 @ 12:49:38
URL: http://josefinerosto.blogg.se/
Postat av: tessie

JAAAA LOGAN! hon ska säga jaaaa hihihih

2011-03-06 @ 13:25:26
Postat av: Anonym

Meeeeeeer! Hon måste säga ja btw :))

2011-03-06 @ 13:35:05
Postat av: Karoline

Haha nu kommer säkert Taylor ringa eller gå förbi XD aaah! va spännande! :D

2011-03-06 @ 14:55:53
URL: http://aboutvampires.blogg.se/
Postat av: Anonym

men det ska ju vara taylor och leah !!

meeer vill veta vad hon säger !! :D

2011-03-06 @ 16:20:27
Postat av: Anonym

mer för FAAAN ;)

2011-03-06 @ 17:41:00
Postat av: Anonym

det ska va leah o logan!!!!!!!!!!!!! :)

2011-03-06 @ 17:42:33
Postat av: Anonym

meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer!!!!!

2011-03-06 @ 17:42:54
Postat av: Anonym

asså gud vad gulligt! jag vill också ha en pojkvän!

2011-03-06 @ 19:53:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0