Remember Me - Kapitel 53

- Hejdå älskling, ta hand om dig! Skrek mamma och pappa i kör på perrongen. 
Jag skulle ta ett tåg till flygplatsen. Jag slog upp fönstret på platsen jag satt på och vinkade till dem. 
- Det ska jag, jag älskar er. Hej då! Skrek jag tillbaka och tåget började sakta att röra på sig. 
En bit bort stod Taylor och Logan. Logan stod längst bort och tittade bara på, som en publik eller en främling. Taylor hade i alla fall omfamnat mig en sista gång och sedan vinkat åt mig innan jag klivit på tåget.

Jag satte mig ner på platsen efter jag rättat till väskan som jag lagt över mig och kollat att min andra dragväska var kvar på den plats jag lämnat den. Nu var det dags för att komma bort i en månad från allting, det skulle bli underbart. En ny miljö, en ny start på mitt liv. Jag visste inte ännu vad som väntade mig.



Efter en flera timmars lång flygresa stod jag nu äntligen på Portsmouth Airport, som låg några timmar utanför London. Jag stod och väntade på mitt bagage när någon knackade försiktigt mig på axeln. Jag vände mig om med ett ryck, och där stod Shelly som jag inte träffat på 5 år skulle jag tro.

- Hej! sa hon och gav mig en snabb kram. - Kul att ha dig här! Hoppas du inte tycker det är för jobbigt att jag ber dig hjälpa mig med sysslorna..

Jag stod helt tyst ett tag och bara tittade på henne medan jag försökte formulera meningen hon just sa i mitt huvud, hon hade nämligen en väldigt risig dialekt, så jag hade svårt att förstå precis allt hon sa.

- Leah? hon viftade med handen framför mitt ansikte, så jag "vaknade" till.
- Oj, hehe. Det kommer bli jättekul!

Mitt bagage kom åkande på rullbandet och jag tog tag i den enda väskan jag hade med mig, och sedan gick vi ut till den lilla busshållplatsen.

- Varför tar vi bussen? frågade jag när vi satt oss på bänken för att vänta på bussen.

Shelly tittade oroväckande på mig och sedan höjde hon ögonbrynen så hela hennes panna rynkade sig.

- Vi har ingen bil..
- Oh shit .. viskade jag för mig själv, men det var tydligen så pass högt att Shelly kunde höra.
- Vissa har det inte lika bra som du Leah, det ska du veta.

Jag tittade chockat på Shelly och kunde se att hon tog åt sig av min fråga. Men jag svarade dock inte på det hon sa. Bussen kom och vi steg på. Shelly satte rätt långt bak i bussen och jag slank in på sätet bredvid henne. Hon log lite genant till mig och sedan vände hon ansiktet mot fönstret.

- Så hur har ni det här i England då? frågade jag när vi åkt buss i ungefär 15 minuter.
- Jo, det är bra. Ganska mycket slit och släp. Men annars rätt bra.. Men ska jag vara ärlig så trivs jag inte här ute på landet. Jag vill flytta in till stan, in till London. sa hon och suckade rätt tungt.
- Och det vill inte din familj?
- Jo .. började hon och tog ett djupt andetag. - Vi har inte pengarna. Vi har inte ens en bil, kommer du ihåg det?

Fan, nu gjorde jag bort mig igen. Jag visste ju att hennes familj inte hade tillräckligt med pengar, därför skulle jag ju behöva jobba. Varför skulle jag alltid vara så snabb i munnen och inte tänka mig för innan jag öppnade den?

- Hmm. mumlade jag, och det vart tyst igen.

Bussen saktade försiktigt in och Shelly ställde sig snabbt upp.

- Här ska vi av. sa hon snabbt och försökte få mig att ställa mig upp.

Jag tog tag i en av stolparna som satt fast i sätet och ställde mig försiktigt upp sedan gick jag - med Shelly i hälarna - av bussen. Det var grönska överallt och jag kunde se små hus sticka upp bakom buskar och träd lite här och var. Solen lyste högt på himlen och jag kunde känna doften av gräs, mycket gräs. Det var inte alls samma doft som hemma i LA. Plötsligt kunde jag höra en traktormotor. Jag vände mig hastigt om och såg - precis som jag hörde - en traktor. Det satt en gammal man i den som vinkade ivrigt till oss. Shelly vinkade lika ivrigt tillbaka, jag själv lyfte mest på handen och såg chockad ut. Han kom närmre oss och när han var cirka två meter ifrån oss stannade han traktorn och steg skakigt av den.

- Hej flickor! sa han och kom fram till oss.
- Här är min gammelmorfar, ifall du kommer ihåg honom?

Jag skakade på huvudet och sedan sträckte jag fram min hand för att skaka hand med mannen.

- Karl! sa han och log medan han skakade min hand.
- Leah, hehe.
- Jag vet, jag vet. Du är så välkommen hit, ska du veta!
- Tack!

Karl gick sakta tillbaka till traktorn och vände sig sedan om, han tittade på mig och gjorde en gest med handen för att visa att jag skulle komma fram till traktorn.

- Lägg dina saker här i släpet och hoppa sedan upp, så ska jag köra er hem!

Jag gjorde som han sa och i nästa sekund var vi på väg till Shelly's stuga som tydligen skulle vara så fin. Jag hade trots allt aldrig varit här, eller jo, men det var flera, flera år sen.

Ett par minuter senare körde vi in på en grusplan, framför oss stod det ett stort vitt sten hus. Det hade lite sprickor här och där, men det var ingenting man riktigt brydde sig om. Trädgården var inte så stor, det fick plats  ett litet garage och en parkeringsplats, det var det mesta. Runt om det lilla utrymme stod det ett rött staket.


Jag vaknade upp tidigt den 2 maj. Jag tittade mig omkring i rummet och kunde inte riktigt komma ihåg var jag var någonstans. Plötsligt såg jag Shelly ligga i sängen bredvid mig. Då kom jag på att jag flög ner till England igår. Jag plockade upp min iPhone som låg bredvid mig för att se vad klockan var. Halv nio på morgonen. Dags att gå upp? Ja.

Jag satte mig försiktigt upp i sängen och sedan satte jag ner min ena fot på golvet, sedan den andra. Det knarrade till högt i golvet när jag ställde mig upp och jag kunde höra ett stön från Shelly. Hon vände sig om och vaknade inte som tur var. Jag smög sedan ut ur rummet ner till köket för att ta mig någonting att dricka. Framme vid kylskåpet öppnade jag dörren och tog fram juicepaketet, när jag började skruva av locket hörde jag steg. Plötsligt riktade någon ett gevär mot mitt ansikte..

Ojojojdå..

Då är Linnea tillbaka! Vad tyckte ni om mitt första inlägg på ett tag haha.
KOMMENTERA :D

Btw, har du twitter? I sånnafall följ mig där, http://twitter.com/linneabravo !! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh det var helt jätteawesome! NU VILL VI HA MER!

2011-04-03 @ 02:25:03
Postat av: Anonym

MERMERMERMERMER

2011-04-03 @ 02:25:11
Postat av: Anonym

Jättebra meeeeeeeeeeeeeer :D

2011-04-03 @ 02:25:22
Postat av: Anonym

VIL VILL HA MERMERMER, BARA MER. OCH MER DET KOMMER DET ATT BLIR!

2011-04-03 @ 02:25:36
Postat av: Anonym

MERAAAAA

2011-04-03 @ 02:25:43
Postat av: Anonym

Förlåt för spamkommentarerna, MEN VI VILL HA MEEEEER

2011-04-03 @ 02:26:00
Postat av: Sofia

MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-04-03 @ 10:51:18
URL: http://soffeny.blogg.se/
Postat av: sofie

jättebra ! :DDDD meeer :D

2011-04-03 @ 10:55:10
URL: http://photobysofie.blogg.se/
Postat av: Anonym

meeeeer meeer mer mer mer mer mer mer !!!!!!!!!! :D

2011-04-03 @ 14:48:37
Postat av: Anonym

det var suuper bra! älskar allt du skriver :D

2011-04-03 @ 20:20:24
Postat av: Abbie

MERMERMERMERMERMERMERMERMERMER!!! :D <3

2011-04-03 @ 20:47:33
URL: http://abbiem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0