Riktigt mycket "neej usch"


För det första, detta är min blogg. Jag skriver vad jag vill och försöker utgå från vad läsarna vill läsa. Hade du varit härlig nog hade du ju kunnat lämna en kommentar om vad DU ville skulle hända i storyn.

Vem har sagt att hon är på g med 3 killar samtidigt? Taylor är hon inte ens på g med. Logan har hon ju gjort slut med och den där random grabben Tim, vem har sagt att han kommer fortsätta hänga med i storyn? Ingen.

Och om du nu inte känner igen dig i huvudpersonen, är det då mitt fel? Nej. För alla är olika, jag kan inte anpassa huvudpersonen till varenda en som läser novellen, då hade hon ju blivit helt all over the place.

Visst, om du nu väljer att sluta läsa. Fine, go ahead. Det är synd, men det är ditt val att inte gilla storyn.

Så, tänk igenom lite innan du kommenterar. :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Töntig brud nummer 1 att skriva en sån kommentar ..

2011-04-07 @ 16:53:34
Postat av: josefine

Haha fail.. dra om du inte gillar bloggen?! not so hard huh?! jag gillar ialla fall din novell ;) lite mer spännande när den här tim kommer in i bilden tycker ja ;d

grymt bra skrivet och allt! beröm för det ^.^

2011-04-07 @ 17:20:27
URL: http://josefinerosto.blogg.se/
Postat av: sofie

Jag tycker iaf att de är grymt bra! :D

2011-04-07 @ 17:22:08
URL: http://photobysofie.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag gillar novellen fail för diig xD

jag tycker att du skriver grymt bra ! =)

2011-04-07 @ 18:44:41
Postat av: Karoline

Det är bra att Tim kom in i storyn, så att det händer något! :D Du skriver jätte bra :) Fast det vet du väl redan? ;)

2011-04-07 @ 20:39:21
URL: http://storyofdieana.blogg.se/
Postat av: emmaa

Vilken sjukt dum idiot. Din Novell är ju SÅÅÅ BRAA! :D

2011-04-13 @ 16:35:13
Postat av: Matilda

Jag tycker du är väldigt bra:) men hoppas och längtar till hon blir tsm med Taylor, om hon nu blir det... Btw: Nu är faktiskt ni lika taskiga mot henne som hon var mot dig som skriver novellen! Hon sa ju bara sin åsikt! Det brukar novellbloggare vilja att man gör:PPP

2012-01-16 @ 19:46:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0