Ett snabbt svar bara

Hejhej! Jag såg att jag fått en kommentar för ett tag sen.

Jag förstår inte riktigt frågan, eller ja, frågorna. Så ifall du ser detta kan du väl utveckla frågan lite mer. För jag förstår inte vilken bok det är du snackar om.

Och jag kan ju passa på att säga att jag INTE kommer skriva någon mer novell, som de flesta redan har förstått. För jag har varken tid, ork eller fantasi för att skriva. Men om jag någon gång börjar skriva igen kommer det antagligen inte handla om en kändis. Bara så ni vet det.

Ha det superbra nu! Kram!

Kommentarer
Postat av: TWILIGHTS BIGGEST FAN

hon snackar om remember me

2011-11-26 @ 20:57:09
Postat av: Anonym

Åh så fin blogg! :) Ska vi göra ett länkar byte :D ?



Följ gärna min blogg! :)<3

2011-12-05 @ 19:56:08
URL: http://taylorfever.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0