Remember Me - Kapitel 65

Vi följde med Leah's föräldrar ut till deras bil och jag följde med dem hem. Vi gick in med vår packning och satte oss sedan i Leah's säng. Hon plockade fram sin gitarr och spelade lite på den. Plötsligt känner jag hur det vibrerar i fickan. Jag plockade upp min iPhone, det var ett sms från ett okänt nummer. Jag öppnade det och läste;

"Jag vet inte vad du och Leah håller på med, men jag vet att det inte kommer pågå länge till.."

Jag rös till och svarade;

"Du ska ge fan i oss."

Jag la ner telefonen i fickan igen och när jag tittade upp igen tittade Leah frågandes på mig.

- Vem smsar du med? frågade hon oskuldsfullt.
- Ingen.
- Okej. sa hon och fortsatte spela.



Jag satt ett tag och tittade på Leah. Hon var så fin och jag var så glad över att hon var min, min och bara min. Leah slutade plötsligt spela på sin gitarr, hon tittade på mig och log, sedan bet hon tag i sin underläpp. Hon ställde sig upp och satte ner gitarren på golvet, sedan gick hon fram till mig och puttade ner min i sängen så jag log på rygg. Hon kom upp ovanpå mig och hon började små fnittra.

- Du är snygg. sa hon och lutade sig sedan ner för att trycka sina läppar mot mina.

Vi rullade runt så jag låg över henne nu. Jag arbetade mig ner mot hennes hals och och ner mot hennes mage. Jag kysste henne nu på magen och jag kunde höra hur hennes andetag blev fler och tyngre. Jag satte mig upp och tittade på henne, hon log och jag log tillbaka. Jag fortsatte kyssa hennes mage och i farten började jag knäppa upp hennes byxor. Leah satte sig snabbt upp och drog sig från mig.

- Oj, gjorde jag något fel? frågade jag och tittade osäkert på henne.
- Nej, nej. Bara, inte nu okej?

Jag nickade och satte mig upp. Även Leah satte sig upp och knäppte sina byxor igen. Vi sa inte ett ord till varandra som slutade med en pinsam tystnad. Jag satt och tänkte intensivt på vad jag skulle säga, men min hjärna var tom.

- Jag har skola imorgon. sa Leah från ingenstans.
- Okej.

Hon vände nu huvudet mot mig och tittade osäkert på mig.

- Vill du sova här ändå? frågade hon.
- Du behöver inte ens fråga. sa jag och gav henne en snabb kyss.

Det vart tyst igen, men den här gången var det ingen pinsam tystnad som tur var.

Dagen gick och det blev kväll. Vi hade egentligen inte gjort någonting den dagen, vilket var rätt skönt eftersom att vi båda var väldigt trötta från resan hem. Vi stod inne i Leah's badrum och borstade tänderna. Efter det kröp vi ner i hennes säng. Vi la oss i sked med min arm runt Leah's midja.

- Godnatt Taylor.
- Godnatt. sa jag och kysste henne lätt i nacken.

LEAH'S PERSPEKTIV -
Nästa morgon vaknade jag av att min väckarklocka ringde. Jag låg fortfarande innerst i sängen så jag hade lite svårt för att ta mig upp utan att Taylor skulle vakna. Men jag lyckades. Jag drog på mig min lila morgonrock och smög sedan ner till köket. Som vanligt stod det framdukat frukost på bordet, så jag slapp fixa min egna frukost. Försiktigt drog jag ut stolen och satte mig på den, sedan började jag äta.

Jag sprang upp för trappan när jag insåg vad klockan var, jag hade suttit i köket lite för länge, men det var inte första gången TVn distraherade mig. Jag öppnade dörren in till mitt rum och steg in. Taylor sov fortfarande som en liten ängel och det kom några få snarkningar lite då och då, men det var bara gulligt. Jag tog fram en passande outfit för dagen och bytte sedan kläder, såväl som sminkade mig och fixade håret.

Jag smög in till mitt rum igen och plockade fram penna och papper, på pappret skrev jag ett litet meddelande till Taylor.

"När du vaknar har jag gått till skolan för länge sen, skulle jag tro. Det står i alla fall frukost därnere, så du behöver inte fixa det själv.
Puss på dig. <3"

Jag skyndade mig ner till hallen för att dra på mig mina vita Converse och min jeansjacka, och sedan gick jag ut genom dörren. Cykeln stod som vanligt lutat mot garageväggen, så jag tog tag i den, hoppade upp och cyklade iväg. Men på vägen blev jag stoppad av något jag inte kunde ana..

Kort och väldigt ointressant del. Men det blir bättre! Just wait for it!
KOMMENTERA!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Meeer !!!!!!!!!!!!!!! =)

2011-05-10 @ 15:19:43
Postat av: W I L M A ! ! : D

Skit bra ! när kommer nästa ?!

:D

2011-05-10 @ 16:59:00
URL: http://http://willielove.blogg.se/
Postat av: Anonym

meeer!

2011-05-10 @ 17:10:50
Postat av: Laura

Meeer :D

2011-05-10 @ 19:25:26
URL: http://biebersmile.blogg.se/
Postat av: W I L M A ! ! : D

Får jag rekommendera din blogg på min blogg ? :)

2011-05-11 @ 10:36:10
URL: http://http://willielove.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är säkert Logan eller någon ful grabb! Fast Logan verkar rätt snygg. Haha hmm.

2011-05-11 @ 17:41:37
Postat av: Anonym

Mermermer, det är asbra! :D:D:D

2011-05-11 @ 17:44:04
Postat av: Annica

väldigt bra. :d

2011-05-11 @ 18:08:05
URL: http://anniicanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0