Hej Anonym

Haha nu har du missuppfattat allt totalt.

Tänk dig att du har en blogg, du har x-antal läsare, och du sitter och skriver kapitel åt dem som ibland kan ta upp till en timme att skriva. Skulle du då tycka det är kul om ingen kommenterar? Nä, skulle inte tro det.

Detta har verkligen ingenting med självförtroende att göra, hade jag tyckt jag skrev som en utter skulle jag lägga ner bloggen direkt, då är det inte kul att ha. Jag vill ha kommentarer för jag vill att folk ska uppskatta att jag sitter och skriver kapitel åt den, precis som jag skrev ovan.

Och det är självklart jag tycker det är kul att skriva, det är ju därför jag skriver, så tro inget annat. När jag säger att jag vill ha ett antal kommentarer är det på skoj, jag vill bara se ifall läsarna klarar av att lägga en kommentar som tar typ 2 sekunder att göra. Sen om de inte vill det är det upp till dem, jag skriver ju ändå. Och hur ofta är det jag skriver att jag vill uppnå ett antal kommentarer? Ytterst oofta.

Det är gulligt också att du inte vågar nämna ditt namn. :)

Hoppas detta besvarar din kommentar. Ha det bra ! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska jag vara ärlig så förstår jag dig, inte inte den anonyma. Klart man vill att läsarna ska uppskatta när man skriver till dom haha. :)



Din blogg är asbra!

2011-03-12 @ 22:26:35
Postat av: Karoline

Om man inte tycker om bloggen läser man det ju inte :p Fast din blogg är superbra! jag förstår knappt att du hinner eller orkar skriva så mycket ibland, men du ska veta att det uppskattas!

2011-03-13 @ 12:04:43
URL: http://aboutvampires.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0