Remember Me - Kapitel 32

Malin vart tyst direkt och kollade sedan ner i hennes Latte. Jag kollade på Taylor igen, även han såg rätt osäker ut. Han kollade sedan upp på mig och gav mig ett fakeleende.

- Men shit, sorry. Sa hon och tittade allvarligt på mig.
- Jag visste inte att det var SÅ känsligt. Tillade hon.

Resten av fikat satt vi alla tysta. Det var ingen bra stämning mellan oss. Och plötsligt ställde sig Malin upp och började gå där ifrån. Jag och Taylor kollade frågande på varandra.

- Vänta, vart ska hon? Frågade Taylor mig.

Jag ryckte på axlarna och sedan ställde vi oss upp och började gå efter. Malin kollade bak flera gånger och plötsligt stannade hon upp och vände sig om.

- Men sluta följa efter mig.. Sa hon och fortsatte gå.


Taylor och Hanna.

Jag och Taylor stannade.

- Vad i helvete?  Sa jag snabbt och kollade på Taylor.

Taylor skakade på huvudet och ryckte på axlarna.

- Borde vi gå efter henne? Frågade Taylor strax därefter.
- Nää .. Jag vet inte .. Kanske, eller nää ..

Vi gick tillbaka till bordet vi satt vid och satte oss ner på våra stolar. Vi satt tyst ett långt tag, men vi blev plötsligt avbrutna av att det kom fram en tjej till vårt bord.

- Ursäkta, men är inte du Taylor Lautner? Frågade hon osäkert.

Jag kollade chockat på Taylor och tillslut nickade han mot tjejen. Plötsligt började hon skrika, hoppa och gjorde alla möjliga konstiga rörelser för sig. Taylor tittade allvarligt på mig, och jag förstod att han inte gillade när hon fick all uppmärksamhet åt vårt håll.

- Snälla, shh. Sa jag allvarligt till tjejen, men hon lyssnade inte alls.

Jag kände hur jag blev allt mer irriterad, så plötsligt tog jag tag i hennes arm och drog henne till mig.

- Seriöst, nu slutar du. Vi vill inte ha all uppmärksamhet hit okej?!

Hon slutade direkt och kollade generat på mig. Sedan kollade hon på Taylor och tog först upp ett block tillsammans med en penna och sedan en kamera. Hon vände blicken åt mitt håll och räckte kameran till mig.

- Kan du snälla ta en bild på oss, snälla?

Jag log till henne och tog tag i kameran. Taylor ställde sig snabbt upp bredvid tjejen och la armen om hennes axlar. Jag såg på henne hur hon verkligen försökte gosa ner sig i hans famn. Jag klickade på kameran och det blixtrade till. Sedan gav jag kameran till tjejen. Hon kollade på Taylor och gav honom pappret och pennan, sedan skrev han sin autograf.

- Vad heter du? Frågade han och log mot henne.
- Hanna, hehe.

Han tillade "Till Hanna" på pappret och sedan gav han henne en kram. Jag kunde inte riktigt fatta att Taylor kunde vara så snäll mot hans fans. Jag tror aldrig jag skulle klara av det. Hanna sprang ifrån oss gråtandes, medan jag och Taylor satt kvar vid bordet. Efter ett tag kände vi oss klara, och bestämde oss för att gå där ifrån.

- Ska vi dra oss hemåt ? Frågade jag Taylor.
- Yeah. Jag känner mig rätt trött, haha.

Vi tog tunnelbanan hem och sedan gick vi in på mitt rum. Jag satte mig ner på min säng, och Taylor satte sig ner bredvid mig. Jag la ner min ena hand på sängen mitt emellan mig och Taylor, och Taylor la sin hand på min rätt snabbt. Han kollade på mig och log. Sedan tog han ett djupt andetag.

- Jo, det är en sak jag har velat säga till dig ..

Hmm vad tror ni Taylor säger? Damdamdamdam.

Och förlåt för dålig uppdatering, JÄTTEKORT och väldigt konstigt formulerat inlägg haha. Men så blir det när man är sjuk och sover hela dagarna. Haha.

Glöm inte lägga en kommentar innan ni går! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Att han gillar henne eller något säkert! :)

2011-02-22 @ 20:54:23
Postat av: Anonym

JÄTTEBRA MEEEEEER MEEEER MERRRR.

2011-02-22 @ 20:54:35
Postat av: Anonym

Tänk lite mer på att variera meningsbyggnad och synonymer!

Älskar allt annat! Mermermermer!

2011-02-22 @ 20:54:39
Postat av: Anonym

MEEER. Längre inlägg nästa gång kanske? :DDD

2011-02-22 @ 20:54:48
Postat av: Laura

Omg, omg, meer :D

2011-02-22 @ 20:56:26
URL: http://biebersmile.blogg.se/
Postat av: ELMA

sv; Helt rätt! Hur så? :)

2011-02-22 @ 23:16:46
URL: http://jdbnovells.blogg.se/
Postat av: ELMA

sv; Haha nice! Har ni också fått datorer? :)

2011-02-22 @ 23:24:58
URL: http://jdbnovells.blogg.se/
Postat av: ELMA

sv; Gaaaaah jag vet! Macbooks? xD

2011-02-22 @ 23:26:27
URL: http://jdbnovells.blogg.se/
Postat av: ELMA

sv; Som man säger.. Once you got a mac, you never go back! ;)

2011-02-22 @ 23:30:32
URL: http://jdbnovells.blogg.se/
Postat av: josefine

Aww kommer han berätta att han gillar henne nu eller?? MEEEEEEEEEEEEEEEEEER!!!!!!

2011-02-23 @ 14:01:35
URL: http://josefinerosto.blogg.se/
Postat av: hanna

han berättar att han gillar henne naaaaw :D MEEEEEEER! (:

2011-02-23 @ 22:09:15
Postat av: Anonym

mer

2011-02-24 @ 17:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0